Сайт мешканців будинку по вул. Печенізька, 16 (Київ)

Повернутися на сторінку теплопостачання 

Про Договір та Постанову КМ N: 630

Знайшовся час і виникла ідея викласти на сайті документи:

- Текст Договору між мешканцем будинку та "Київенерго" – dogovir.rar

- Текст Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N: 630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (із змінами) – pstkm630.rar

До проблеми, що розглядається, цікаві таки місця звідти:

З "ДОГОВОРУ":

Тарифи на послуги та їх загальна вартість

8. Плата за надані послуги справляється згідно з Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 N: 630 (далі - Правила).

11. У разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалюваній площі квартири (об'єму приватного будинку) за умови здійснення власником або балансоутримувачем будинку заходів з утеплення місць загального користування будинку.

У разі нездійснення таких заходів споживач не сплачує за опалення місць загального користування будинку.

12. Показання будинкових засобів обліку знімаються представником виконавця один раз на місяць у присутності постачальника та представника споживачів.

Оплата спожитих послуг

14. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Система оплати послуг щомісячна.

У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим.

21. Виконавець зобов'язаний:

3) надавати споживачеві в установленому порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, нормативи (норми) споживання,

11) вести облік скарг (заяв, вимог, претензій) споживачів щодо кількості та якості надання послуг, а також облік їх виконання;

14) проводити перерахунок розміру плати за надання послуг у разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, відповідно до Порядку.

15) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

Органи, які відповідно до законодавства здійснюють контроль за дотриманням Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води:

Найменування

адреса

телефон

Центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства 01025, м. Київ, вул. Велика Житомирська, 9 284-06-28
Державна архітектурно-будівельна інспекція 02160, м. Київ, проспект Возз'єднання, 15/17 291-69-04
Територіальний орган Держспоживінспекції: 04070, м. Київ, вул. Терьохіна, 8А 463-79-73

417-21-01, 463-79-72
(дані 2013 р.)

Структурний підрозділ з питань житлово-комунального господарства місцевої державної адміністрації: м. Київ, вул. Шевченка, 26/4 288-09-39

Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів

Поштова адреса: 03680 м. Київ-150, вул. Антоновича, 174
Тел.: (044) 528-94-38
Факс: (044) 528-56-00
Гаряча лінія: (044) 528-92-44

http://www.reaction.org.ua
ЕЛЕКТРОННА КНИГА СКАРГ УКРАЇНИ

==============

Тобто з урахуванням документів, може існувати такий варіант заяви у "Київенерго":

У пункті 14 Договору зазначено, що розрахунковим періодом є календарний місяць. Система оплати послуг щомісячна. По пункту 21.3 виконавець зобов'язаний надавати споживачеві в установленому порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, нормативи (норми) споживання. А по пункту 21.15 виконавець зобов'язаний своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини.

Тобто і Договором, і Правилами (Постанови N: 630) передбачається ситуація, коли виконавець не тільки має право, а ще й зобов’язаний своєчасно (і щомісячно) правильно обчислювати обсяг спожитого тепла та його вартість. Якщо згодом (через рік, два і т.д.) з'ясується, що виконавець з якихось причин допускав помилки з правильного обчислювання спожитого тепла, то це – його провина, а не провина споживача. І усунення виявлених з вини виконавця помилок - це справа рахунку виконавця (п. 21.15 Договору). Тим більше, що розрахунковий період вже оплачених послуг давно закінчився. Договором та Правилами (Постанови N: 630) дозволяється лише зменшувати вартість у випадку технічних причин, вказаних у Акті-претензії. Перерахунок вже виставлених та оплачених рахунків Правилами не дозволяється.

У зв’язку з вище наведеним пропонуємо відмінити незаконний "перерахунок" споживання тепла за сезон 2016-2017 рр.

01.05.2018

[На початок]
Повернутися на головну сторінку